Managementassistent bestuur 0,5-1,0 fte
Viaa is een christelijke hogeschool met een uitgesproken karakter. We hechten grote waarde aan kwalitatief goed onderwijs, advies en onderzoek. Daar voelen we ons met elkaar verantwoordelijk voor. Wij zijn betrokken op elkaar als collega’s en studenten. Wij geloven dat uit verbondenheid en samenwerking het beste klimaat ontstaat voor ontwikkeling, voor zowel onze studenten als voor de vakgebieden waarin wij actief zijn.
Vanwege de aanstaande pensionering van onze secretaresse van het college van bestuur zijn we op zoek naar een
MANAGEMENTASSISTENT BESTUUR 0,5-1,0 FTE
(DE BENODIGDE FORMATIE IS 1,0 FTE, EVENTUEEL IN TE VULLEN IN EEN DUO-FUNCTIE)
Ben jij een echt organisatietalent en heb jij de zaken graag goed op orde en houd je van ontzorgen? Kun je goed meedenken en met een scherp oog meekijken naar wat er geschreven en afgesproken wordt? Neem je gemakkelijk het initiatief en heb je een goed gevoel voor wanneer je (in)formeel moet zijn? Dan willen we graag met je in contact komen.
Wat ga je doen?
Jij bent met een hoge mate van zelfstandigheid en samen met de bestuurssecretaris de steun en toeverlaat van het tweehoofdige college van bestuur (CvB). Een greep uit de werkzaamheden in deze zeer afwisselende functie: je bereidt vergaderingen voor en zorgt voor de opvolging daarvan, zodat binnen het proces van het maken van de agenda’s, de verslaglegging tot de besluitvorming èn de follow-up daarvan alles strak geregeld is. Het gaat o.a. om vergaderingen van het CvB, het directieteam, de raad van toezicht en de medezeggenschapsraad. Je draagt zorg voor correspondentie, agendabeheer en archivering.
Wat bieden we jou?
Kies je voor Hogeschool Viaa dan kies je voor een afwisselende baan in een professionele organisatie die volop in beweging is en waar de sfeer gemoedelijk is. Dat schept een prettig werkklimaat met fijne collega’s. Er is veel ruimte voor ontwikkeling en eigen initiatieven als deze passend bij de functie en de organisatie zijn. Bij een fulltime functie van 40 uur per week heb je 428 uur (ruim 53 dagen) vakantieverlof inclusief de reguliere feestdagen. Je krijgt een aanstelling voor een jaar met de intentie deze te verlengen.
Wat heb je ons te bieden?
Je hebt een goed gevoel voor verhoudingen, bent accuraat, representatief en beschikt over een prima organiserend vermogen. Je communicatieve vermogen (mondeling en schriftelijk) is uitstekend en je hebt goede digitale vaardigheden.
Samenwerken zit je in het bloed en je kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie. Op een vriendelijke wijze ben je assertief en vasthoudend.
Je hebt een relevante opleiding en/of ruime ervaring in een vergelijkbare functie en hebt een mbo+/hbo werk en denkniveau.
Identiteit
Je kiest heel bewust voor de identiteit van de hogeschool zoals die is samengevat in het identiteitsdocument, en bent actief lid van een geloofsgemeenschap die de Bijbel erkent als het betrouwbare en geïnspireerde Woord van God.
Verdere informatie
Het gaat om een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor een jaar. Bij goed functioneren is er sprake van verlenging en de mogelijkheid van een overeenkomst voor onbepaalde tijd. De functie is gewaardeerd conform de cao-hbo, in maximum schaal 7 (minimaal € 2.724,- maximaal € 3.631 ,- bruto per maand bij een volledig dienstverband). Inschaling is afhankelijk van relevante ervaring. In december ontvang je een eindejaarsuitkering van 8,3%.
De functie is binnen ons generieke functiehuis ondergebracht binnen de categorie ‘medewerker onderwijs- en managementondersteuning’. Een functieprofiel is op te vragen bij personeelsadministratie@viaa.nl.
Meer informatie kan worden gegeven door Riet Borg, Teamleider HR a.i., 038-4255542 of 06-47557929 of r.borg@viaa.nl.
De sollicitatie
Je kunt je sollicitatie sturen naar sollicitatie@viaa.nl t.a.v. de afdeling P&O, onder vermelding van ‘sollicitatie managementassistent bestuur’.
Een brief met CV willen we graag uiterlijk op 9 oktober 2023 in ons bezit hebben.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdagmiddag 2 november 2023.